Factory SP3 190 to motocykl zaprojektowany dla doświadczonych riderów. Z czterosuwowym silnikiem o pojemności 190 cm³, dostarcza imponującą moc i moment obrotowy, co przekłada się na dynamiczną i precyzyjną jazdę w każdych warunkach. Regulowane zawieszenie marki ENGI pozwala na dostosowanie parametrów do różnych nawierzchni i stylów jazdy, a ergonomiczne siedzenie oraz możliwość ustawienia kierownicy gwarantuje Ci komfortową pozycję. Dodatkowo, wysokiej jakości, tuningowy wydech Factory Racing nie tylko poprawia osiągi, ale także dodaje charakterystyczny dźwięk, który zadowoli każdego entuzjastę sportowej jazdy. Solidna rama i komponenty najwyższej jakości sprawiają, że Factory SP3 190 jest odporny na intensywną eksploatację.
W modelu zastosowano min.:
- czterosuwowy czterozaworowy silnik Daytona o pojemności 190 cm3
- seryjny cichy tłumik
- kickstarter
- 4 biegi
- manualna skrzynia biegów
- chłodzenie powietrzem
- gaźnik marki NIBBI
- airbox
- seryjne lekkie magneto
- stalową ramę
- hydrauliczne hamulce tarczowe
- koła 14″ przód, 12″ tył, wyposażone w mocne piasty CNC, które posiadają 2 łożyska od strony zębatki. Dzięki temu piasty są wytrzymalsze, co przekłada się na większą trwałość i niezawodność motocykla
- wzmocnione aluminiowe felgi
- regulowane zawieszenie ENGI przód i tył
- aluminiowy wahacz
- tuningowy wydech Factory Racing z powerbombą i cichym tłumikiem
- nowoczesny, sportowy wygląd
Przeznaczenie: jazda w trudnych i nieutwardzonych terenach, tory motocrossowe, trasy enduro, pola, lasy oraz inne miejsca z nierównym podłożem, gdzie zwykłe motocykle uliczne nie mają dostępu.
Sugerowany, minimalny wiek: 14 lat
UWAGA! Motocykl nie posiada homologacji i nie może być stosowany w ruchu drogowym.
Dane techniczne
Wymiary i masa
Długość | 1665 mm |
Wysokość (z kierownicą) | 1030 mm |
Szerokość | 760 mm |
Wysokość siedzenia (min) | 850 mm |
Rozstaw osi | 1190 mm |
Prześwit | 320 mm |
Masa (mokra) | 73 kg |
Liczba miejsc | 1 |
Silnik i zapłon
Rodzaj silnika | spalinowy, czterosuwowy |
Pojemność | 190 cm³ |
Chłodzenie | powietrzem |
Sprężanie | 12,1:1 |
Gaźnik | NIBBI PE 28 |
Układ wydechowy | z cichym tłumikiem |
Rozrusznik | kickstarter |
Paliwo
Paliwo | benzyna (zalecana PB 95) |
Pojemność baku | 3,8 l |
Skrzynia biegów
Rodzaj | manualna |
L. biegów | 4 |
Układ biegów | N-1-2-3-4 |
Przeniesienie napędu | łańcuch 420 |
Rama i zawieszenie
Rama | stalowa |
Wahacz | aluminiowy 460 mm |
Zawieszenie przednie | ENGI 800 mm z regulacją COM i REB |
Zawieszenie tylne | ENGI 335 mm z regulacją REB |
Hamulce
Przedni hamulec | tarczowy, hydrauliczny |
Tarcza hamulca przedniego | średnica 220 mm |
Zacisk przedni | pojedynczy, dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | tarczowy, hydrauliczny |
Tarcza hamulca tylnego | średnica 200 mm |
Zacisk tylny | pojedynczy, jednotłoczkowy |
Koła i opony
Obręcze | aluminiowe |
Rozmiar przedniego koła | 14″ |
Rozmiar tylnego koło | 12″ |
Przednia opona | 60/100-14 |
Tylna opona | 80/100-12 |