YCF PILOT 125 wszechstronny motocykl stworzony z myślą o młodych i początkujących motocyklistach, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności jazdy w terenie oraz rywalizować w zawodach pit bike w klasie 125 cm³. Z mocnym czterosuwowym silnikiem o pojemności 125 cm³, zapewnia dynamiczną i płynną pracę, a także niezawodność, co czyni go idealnym wyborem do jazdy torowej. Jego wytrzymała konstrukcja oraz starannie dobrane komponenty sprawiają, że YCF PILOT 125 jest solidnym towarzyszem w przygodzie z off-roadem.
Kluczowe cechy YCF PILOT 125
- Czterosuwowy silnik o pojemności 125 cm3
- Wysokość do siedzenia 80 cm
- Stopka boczna
- Seryjny cichy tłumik
- Kickstarter
- 4 biegi
- Manualna skrzynia biegów, która pozwala na pełną kontrolę nad motocyklem
- Regulowany rolgaz – umożliwia dostosowanie zakresu pracy manetki do umiejętności kierowcy, co jest szczególnie pomocne w nauce kontroli i dostosowywaniu mocy
- Lekkie magneto ZS – model ten jest wyposażony w lekkie magneto typu ZS, które poprawia reakcję silnika na dodanie gazu oraz ogólną dynamikę jazdy. Dzięki mniejszej masie elementów wirujących silnik szybciej wchodzi na obroty, a to zapewnia bardziej sportowy charakter motocykla
- Tłok High Compression – tłok o wysokim stopniu sprężania zastosowany w silniku tego modelu zwiększa wydajność spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, co skutkuje lepszą efektywnością energetyczną i wyższą mocą. To sprawia, że silnik generuje większy moment obrotowy, co przekłada się na dynamiczniejszą jazdę, zwłaszcza na trudniejszych odcinkach toru
- Chłodzony powietrzem
- Marka gaźnika Nibbi
- Aluminiowa rama
- Hydrauliczne hamulce tarczowe
- Rozmiar kół 14″ przód, 12″ tył
- Airbox
Przeznaczenie: jazda w trudnych i nieutwardzonych terenach, tory motocrossowe, trasy enduro, pola, lasy oraz inne miejsca z nierównym podłożem, gdzie zwykłe motocykle uliczne nie mają dostępu.
Sugerowany, minimalny wiek: 10 lat
UWAGA! Motocykl nie posiada homologacji i nie może być stosowany w ruchu drogowym.
Dane techniczne


Wymiary i masa
Długość | 1650 mm |
Wysokość (z kierownicą) | 1050 mm |
Szerokość | 760 mm |
Wysokość siedzenia (min) | 800 mm |
Rozstaw osi | 1170 mm |
Prześwit | 305 mm |
Masa (mokra) | 68 kg |
Liczba miejsc | 1 |
Silnik i zapłon
Rodzaj silnika | spalinowy, czterosuwowy |
Pojemność | 125 cm³ |
Chłodzenie | powietrzem |
Sprężanie | 11,5:1 |
Gaźnik | Nibbi PE24SP z filtrem powietrza |
Zapłon | CDI |
Rozruch | kickstarter |
Paliwo
Paliwo | benzyna (zalecana PB 95) |
Pojemność baku | 3,8 l |
Skrzynia biegów
Rodzaj | manualna |
Przeniesienie napędu | łańcuch 420 |
Przełożenia | 4 (N-1-2-3-4) |
Rama i zawieszenie
Rama | rurowa, aluminiowa |
Wahacz | stalowy 330 mm |
Amortyzator przedni | 735 mm, nieregulowany |
Amortyzator tylny | 330 mm, z regulacją odbicia (REB) |
Hamulce
Przedni hamulec | hydrauliczny, pojedyncza tarcza |
Tarcza hamulca przedniego | 220 mm |
Zacisk przedni | pojedynczy, dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | hydrauliczny, pojedyncza tarcza |
Tarcza hamulca tylnego | średnica 200 mm |
Zacisk tylny | pojedynczy, jednotłoczkowy |
Koła i opony
Obręcze | stalowe |
Rozmiar przedniego koła | 14″ |
Rozmiar tylnego koło | 12″ |
Przednia opona | 60/100-14″ Terenowa |
Tylna opona | 80/100-12″ Terenowa |