Za nami inauguracja sezonu zawodów zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Puchar Polski Pit Bike SM wystartował 6 czerwca w Starym Kisielinie, a zawody off-roadowe 27 czerwca na torze w Brodnicy. Jak poradzili sobie w stawce zawodnicy YCF? Sprawdźmy.
Na asfalcie, YCF okazał się najmocniejszy w całej stawce. Wszyscy zawodnicy, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce zestawienia najlepszych czasów okrążenia, posiadali właśnie motocykle tej francuskiej marki.
TOP 3 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia prezentuje się następująco:
Dzięki temu zestawieniu, łatwo można zauważyć, że YCF SM 190 to maszyna stworzona do wygrywania i w wyścigach na asfalcie nie ma sobie równych.
W poszczególnych kategoriach wyścigów, podium zwykle zajmowane było przez właścicieli francuskich minimotocykli. W klasach Pit Girls, Stock 90, Stock 125, Masters oraz Super Pit, wszystkie 3 miejsca zgarnęli fani YCF. W klasie Pit Ladies na drugim stopniu podium stanęła Magdalena Pabijan, w Stock 150 Junior pierwsze dwa miejsca zajęli Dawid Nowak oraz Kacper Raniszewski, w kategorii Stock 150 natomiast pierwszy i trzeci dojechali do mety Krzysztof Cichomski oraz Miłosz Kurkul. Wszyscy wybrali na ten sezon Pit Bike YCF.
Jako pierwsi na YCF w poszczególnych kategoriach dojechali:
Pit Girls: Julia Jantarska, startująca na YCF SM 88S
Stock 90: Wiktor Oleksiak, startujący na YCF SM 88S
Stock 125: Igor Teske, startujący na YCF SM F125
Stock 150 Junior: Dawid Nowak, startujący na YCF SM F150
Stock 150: Krzysztof Cichomski, startujący na YCF SM F150
Super Pit: Adrian Soja, startujący na YCF SM 190 Daytona
Masters: Sławomir Bławat, startujący na YCF SM 190 Daytona
Marka YCF, to gwarancja najwyższej jakości i świetnych osiągów. Pewnie dzięki temu są najchętniej wybierane przez fanów ścigania się na asfalcie. Spośród 92 zawodników startujących w zawodach, aż 53 osoby postawiły na francuską markę. Ich wyniki mówią same za siebie – motocykle są szybkie i niezawodne!
Pit Bike YCF radzą sobie bardzo dobrze również w terenie. Podczas off-roadowych zmagań w Brodnicy, również były widoczne głównie w górnej części tabeli wyników. Pierwsza trójka zawodników, która osiągnęła najkrótszy czas okrążenia, startowała właśnie na motocyklach tej marki.
Liderzy klasyfikacji Top Lap podczas I rundy w Brodnicy:
W większości klas na najwyższym stopniu podium stanęli właściciele francuskich Pit Bike’ów. Pierwszego miejsca rajderzy YCF nie zajęli tylko w kategorii Stock 150 Junior oraz Amator, jednak tam również pojawiali się w górnej części stawki.
W pozostałych klasach jako pierwsi do mety dojechali:
Stock 90: Szymon Pawlikowski, startujący na YCF 88s
Stock 125: Michał Gutmański, startujący na YCF Start 125S
Pit Ladies: Julia Behrendt, startująca na YCF Pilot 150
Stock 150: Patryk Grabowski, startujący na YCF Pilot 150
Super Pit: Adam Czarnecki, startujący na na stuningowanym YCF Pilot 150
Masters: Sławomir Kruszyński, startujący YCF Pilot 150
Niezależnie od modelu jaki wybierzesz, możesz zostać zwycięzcą! Świetnym przykładem będą tutaj Julia Behrendt oraz Patryk Grabowski, którzy wybrali najbardziej budżetową wersję YCF z modeli o pojemności 150 cm3, a mimo tego pokonali wszystkich innych zawodników swoich kategorii. Adam Czarnecki natomiast przegonił nim nawet rajderów na mocniejszych motocyklach w klasie Super Pit, co dowodzi że nie musisz wybierać najdroższego modelu, aby wygrywać wyścigi!
Jak widać, francuskie minimotocykle zdominowały obie formy zawodów. Jak wiadomo, większa część wyniku zależy od umiejętności rajdera, jednak świetny, szybki i bezawaryjny motocykl na pewno bardzo pomaga w osiągnięciu sukcesu. Pewnie dlatego nasi zawodnicy tak bardzo kochają YCF.
GRANDPRIX
Lorem ipsum dolor sit amet, qui aperiam vituperatoribus at. Aliquip percipit ei vix, ceteros mentitum reprehendunt eu est.